Együttműködés a helyi TDM-szervezettel
| Kategória: Híreink

Együttműködési megállapodást kötött a Gyöngyösi Kézilabda Klub és a Gyöngyös-Mátra Turisztikai Egyesület. Az együttműködés célja, hogy a B. Braun Gyöngyös NB I-es csapatában rejlő marketingértéket minél jobban kihasználva a mátrai turizmust népszerűsítsék, illetve, hogy az élvonalbeli mérkőzésekre minél több turistát csábítsanak, így növelve a klub szurkolóbázisát.

A Gyöngyös-Mátra Turisztikai Közhasznú Egyesület úgynevezett turisztikai desztináció menedzsment (TDM) szervezetként működik, célja a Mátra és Gyöngyös turisztikai vonzerejének növelése, és a turizmus szereplőinek összefogása. Az egyesület jelentős marketing-tevékenységet folytat a térség népszerűségének növelése érdekében, és ezen a ponton nyílt együttműködési lehetőség a Gyöngyösi Kézilabda Klubbal – mondja Nagy Róbert, a szervezet elnöke.

01tdm02

Fotó: Gyöngyösi Városi Televízió

– Gyöngyösnek a legkomolyabb sportattrakciója országos szinten a kézilabda, aminek marketingértékét a turisztikai célokhoz is remekül fel lehet használni. Ennek egyik lehetősége például, hogy az idelátogató, az ország több pontjáról érkező szurkolótáborokat is megkeressük ajánlatokkal, elérve, hogy hosszabb időt töltsenek el nálunk, ismerjék meg Gyöngyöst és a Mátrát is. Ugyanakkor egy-egy mérkőzés kiváló program, alternatíva az itt túrázóknak, kirándulóknak, amit a saját csatornáinkon hirdetni tudunk, így szeretnénk hozzájárulni a klub szurkolótáborának bővítéséhez.

Az együttműködéstől jelentős eredményeket remél a Gyöngyösi Kézilabda Klub elnöke, Nagy Attila is.

01tdm03

Fotó: Gyöngyösi Városi Televízió

– Közvetett módon a jelentős érdeklődés mellett rendezett élvonalbeli mérkőzéseinkkel mi is aktív szereplői vagyunk a helyi turizmusnak. Ezt felismerve egy olyan együttműködési megállapodást kötöttünk, amelynek segítségével egymás szinergiáit kihasználva remekül tudjuk egymást erősíteni. Szeretnénk, ha klubunk minél több szállal kötődne a városhoz és a térséghez, és ennek egyik fontos lépcsője ez a megállapodás, amivel klubunk új marketing-felületekhez is jut – fogalmazott az elnök.